Am sa prezint un nou npc
Trebuie sa ii dai 500k alegi un numar intre 1-25 si daca ai noro poti loa premiul cel mare de 100.000.000 yang
Trebuie sa ii dai 500k alegi un numar intre 1-25 si daca ai noro poti loa premiul cel mare de 100.000.000 yang
- Cod:
if 20 > get_global_time() - pc . getqf ( "lottery_last_play" ) then
say ("Trebuie sa astepti 20 secunde ca Sa poti joca din nou,Pentru a se evita spawnul")
return
end
say_title ( "Loterie:" )
say ("Pentru a te juca trebuie sa platesti un pret...500k")
say_reward ("Pret: 500.000 Yang")
say ("Continuam?")
local scelta = select ( "Da","Nu" )
if scelta == 1 then
if pc . gold >= 500000 then
pc . changegold ( - 500000 )
local k
repeat
say_title ( "Loterie:" )
say ( "Introduceti un numar de la 1 la 25" )
say ("În cazul în care numarul corespunde cu")
say ("numarul ales de dumneavoastra puteti castiga")
say ("suma de 100.000.000 Yang!!")
k = tonumber(input())
if k == nil then
say_title("Loterie:")
say("Trebuie sa introduceti un numar!")
local s = select("Continui", "Anuleaza")
if s == 2 then
return
end
else
if k <= 0 then
say_title("Loterie:")
say("Trebuie sa introduceti Mai mare decat 0")
local s = select("Continui", "Anuleaza")
if s == 2 then
return
end
else
if k > 20 then
say_title("Loteria:")
say("Trebuie sa introduceti un numar între 1 si 20")
local s = select("Continua", "Anuleaza")
if s == 2 then
return
end
else
break
end
end
end
until false
say("Introduce Un Numar " .. k )
wait ()
say ("Si acum vom continua cu extragerea!")
local random_number = tostring(number(1,25))
say("Numarul extras: " .. random_number)
if random_number == tostring(k) then
say ("Felicitari, ati câstigat potul cel mare de 100.000.000. yang!")
say_reward ("Ai primit 100.000.000. Yang")
pc.changegold ( 100000000 )
else
say ("Se pare ca ai gresit numarul,mai incerca ")
end
end
pc.setqf("lottery_last_play" , get_global_time())
return
end